Starszy komp

Autor: Maciekkk <Maciekkk_at_irc.pl>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 22:25:13 MET

Wiatm!!!

Opisze cala sytuacje od poczatku:
Dostalem kompa Pentium III 600 MHz plyta Delta M2P-BX-X.
Zainstalowany byl na nim windows ME, chodzil dobrtze nie bylo problemow.
Moim zadaniem bylo zainstalowac na nim XP.
Wiec rozpoczelem uaktualnianie.
Po kopiowaniu plikow i restarcie, zwiecha.
Ledwo sie pojawialo logo XP ladowania systemu i odrazu zwiecha.
Skopiowalem dane, sformatowalem i odnowa instaluje tego xp wraz z SP2,
lecz to samo, po restarcie zwiecha na logu.
Sformatowalem nastepny raz i instaluje xp z SP1 - to samo!
Sformatowalem 3 raz i instaluje Xp bez SP. Znow to samo!!!
Sformatowalem 4 raz i instaluje windowsa 2000, i po skopiowniu plikow
dochodzi pare kresek i zwiecha.
Probowalem updayte biosu ale po wpisaniu nazwy pliku w awdflash i
nacisnieciu Y i Y program sie wylaczal, nie aktualizujac nic.
Probowalem zmienic wersje awdflasha, ale to samo.
Bios pobieralem ze strony producenta 3 razy.
Gdy opadly mi sily, zainstalowalem spowrotem windowsa ME, i co najgorsze
po uruchomieniu systemu gdy rusze myszka po chwili sie zawiesza.
Ekran sie zacina i nie reaguje komp na zadne polecenia, nawet cd sie nie
wysuwa.
Gdy po uruchomieniu szybko cos mu dalem do instalowania to sie nie
zacinal, ale gdy tylko zaczelem porzegladac cos bez instalowania to
robilo zwieche.
Uruchaialem kompa i partzylem jaka jest jego reakcja gdy nic nie robie -
to po 15-20 min samsie zawieszal.
Zaczelem podmieniac czesci w kompie:
- nowe ramy - to samo + memtest na starych, bez bledow.
- nowy zasilacz tez to samo.
- nowa karta graficzna - to samo.
- odpielem cd, fdd i wzystko co sie dalo, bez rezultatu.
Probowalem odpalic kompa z WindowsPE, tez zwiecha.
Odlaczylem hdd i probowalem uruchomic knoppixa i edu-cd, zawieszal sie
na poczatku, raz na szukaniu USB/Firewire i ramdisk'u.
Nie mam takiej plyty i procka zeby podmienic i sprawdzic, ale tylko te
czesci mi zostaly do sprawdzenia.
Zadziwia mnie to ze wszystko wczesniej ladnie chodzilo, wiec moze to
jest jakis blad systemowy, ze wystarczy zainstalowac pod systemem jakis
updeyt intela zeby bylo dobrze...?
Jesli ktos wie co moze byc przyczyna to prosze o pomoc, bo juz mam malo
sil do tego grata.
Pozdrawiam.