Re: Nowy monitor - jak zainstalować sterownik?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 23:30:22 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:16r13duaqvjf.websljl4xebf.dlg@40tude.net...

> Przy obecnych ustawieniach nie mogę dać wiekszej cz. odświeżania jak 85Hz
> IMO ten monitor powinien bez trudu wyciągać 100. Poza tym, przy starcie
> kompa monitor wyświetla komunikat OSD (po niemiecku): "Ten monitor pracuje
> poniżej swoich możliwości... bla bla" Jest to dosyć wq... jak coś nie
śmiga
> jak powinno :)

We właściwościach zaawansowanych monitora odptasz opcję "Ukryj tryby,
których ten monitor nie może wyświetlić". Po odptaszeniu ustaw to co
potrzebujesz, zatwierdź, powinno zadziałać (acha, gdyby nie zadziałało,
odczekaj 15 sekund, wróci do poprzednich nastawów). Restart nie jest
konieczny.
Ja to czasem stosuję, przeważnie pomaga.

--
LH
http://www.ooj.pl/files.viewFile,3321.html