Re: Nowy monitor - jak zainstalować sterownik?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 17:49:44 MET

Dnia Sun, 25 Feb 2007 17:31:25 +0100, sTav napisał(a):

> Monitor niekoniecznie musi zmienić nazwe na firmowy.
> Ja instalowalem Compaq i jedyne co trzeba było zrobić to we właściwościach
> ekranu w zakładce Ustawienia, Zaawansowane, Zarządzanie kolorami, - wybrać
> profil kolorów (z dostarczonych sterowników) skojarzonych z modelem
> monitora.

No tak, w tych ściągniętych sterownikach mam tylko kilkadziesiąt plików
.icm czyli profili kolorów. Szkopuł w tym że kiedy idę tą twoją ścieżką i
dojdę do wskazywania odpowiedniego pliku icm to nie wiem na który mam
wskazać by się tyczył mojego FE1250. Nie ma podchodzącego po nazwie (a na
stronie z której go zassałem stoi jak byk że sterowniki sa również do
mojego typu)
        Wśród tych wszystkich plików icm jest również plik .inf, ale kiedy każę go
zainstalować z menu kontekstowego nic poza mignięciem pulpitu się nie
dzieje a kiedy każę zaktualizować sterownik monitora plug&play (wskazując
na katalog z tym plikiem) to komp powiada że nie widzi nic do
zainstalowania.

--
Jacek