Re: Nowy monitor - jak zainstalować sterownik?

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 17:31:25 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:gvkwh9xvmh9r$.1iov03ejcetid$.dlg@40tude.net...
> Cześć
> Wpadł mi w ręce monitor CRT NEC Multisync FE1250. Wielka rasowa maszyna :)
> Problem polega na tym że choć ściągnąłem sobie sterownik uniwersalny NEC-a
> nie umiem go zainstalować. W odpowiedniej rubryczce mam uparcie "Monitor
> Plug&Play" i jak bym komp nie namawiał aby dostrzegł inny monitor nic nie
> skutkuje. Ma ktoś pomysł co powienienem zrobić?

Monitor niekoniecznie musi zmienić nazwe na firmowy.
Ja instalowalem Compaq i jedyne co trzeba było zrobić to we właściwościach
ekranu w zakładce Ustawienia, Zaawansowane, Zarządzanie kolorami, - wybrać
profil kolorów (z dostarczonych sterowników) skojarzonych z modelem
monitora.

--
Pozdrowienia!
/-/. Mariusz