Problem z odtwarzaniem plików aac w winxp

Autor: Krzysiek Z. <tukan77wytnijto_at_tlen.pl>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 20:20:46 MET

Witam,

Mam Windows XP Pro SP2 i problem z działaniem plików muzycznych aac.
Każdy odtwarzacz który powinien je odtwarzać zachowuje się tak jakby plik
był uszkodzony.
Nie działają też strumieniowe radia internetowe nadawane w tym formacie.
Może ktoś miał podobny problem i poradził sobie z nim, bo ja nie wiem o co
chodzi.
Jeśli to ważne, moja karta dźwiękowa to Creative Audigy 2 ZS
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Krzysiek Z.