Nowy monitor - jak zainstalować sterownik?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 15:16:22 MET

Cześć
Wpadł mi w ręce monitor CRT NEC Multisync FE1250. Wielka rasowa maszyna :)
Problem polega na tym że choć ściągnąłem sobie sterownik uniwersalny NEC-a
nie umiem go zainstalować. W odpowiedniej rubryczce mam uparcie "Monitor
Plug&Play" i jak bym komp nie namawiał aby dostrzegł inny monitor nic nie
skutkuje. Ma ktoś pomysł co powienienem zrobić?

--
Jacek