Re: Microsoft Update a IE7

Autor: Kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Sat 24 Feb 2007 - 12:25:36 MET

"Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał(a):

> Zainstalowanie IE7 jest możliwe tylko na systemach uznanych za legalne,
> czyli najpierw trzeba zainstalować WGA. Jeśli zainstalujesz pakiet IE7
> ściągnięty z internetu bez instalacji najnowszej wersji WGA, system może
> się
> domagać ponownej aktywacji.

Rozumiem. Nigdy z instalacja IE7 problemow nie mialem, ani w pracy, ani na
trzech komputerach w domu. Inna sprawa ze Microsoft publikowal swoja
najnowsza przegladarke poprzez Windows/Microsoft Upadate jako poprawke
oznaczona wysokim priorytetem, a teraz ta droga jest niedostepna. Nie
sprawia mi problemu odwiedzenie oficjalnej strony, pobranie na dysk i
zainstalowanie IE7, tylko dlaczego usunieto ja z Microsoft Upadate.
Sprawa autentykacji legalnosci systemu mogla sprawiac problemy, a moze sama
przegladarka zostala zbyt szybko udostepniona i teraz Microsoft pocichu sie
wycofuje?

Post napisalem aby uzyskac odpowiedz na pytanie dlaczego 'jej (IE7) tam
(Update) nie ma', jako ze ja w tej sprawie oficjalnego stanowiska w
Microsoftu nie znalazlem.

Pawel