Re: Microsoft Update a IE7

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 24 Feb 2007 - 15:16:40 MET

Kit log:
[...]
> Post napisalem aby uzyskac odpowiedz na pytanie dlaczego 'jej (IE7) tam
> (Update) nie ma', jako ze ja w tej sprawie oficjalnego stanowiska w
> Microsoftu nie znalazlem.

Nie przejmuj się ...! Smok 'olszyński' alias APW najpierw "zieje ogniem", a
później patrzy co jest/było w środku ;-)
IMHO M$ nie ukrywał w lipcu, że IE7 jest umieszczony na WU, MU tylko na
kilka m-cy (zwyczajem M$a nie wiadomo na ile :-).
Widocznie przyszedł obecnie czas na żywot IE7 na osobnej stronie produktu
... no i tak to obecnie jest.

--
GL&BE