Re: Microsoft Update a IE7

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 23 Feb 2007 - 21:47:50 MET

Osoba podpisana jako Kit <kit@data.plwywal.to> w artykule
<news:8b870b1e1b49337961f83ca78c64b11d@news.home.net.pl> pisze:

> Odebralem komputer z serwisu, zainstalowalem system, sterowniki, murek,
> polaczylem sie z M$ Update i jakiez jest moje zdziwienie - nie ma IE7.

IE7 jest na Microsoft Update, a nie na M$ Update.

> Czyzby M$ wycofal sie z wciskania nowej przegladarki jako poprawki o
> wysokim priorytecie?

Zainstalowanie IE7 jest możliwe tylko na systemach uznanych za legalne,
czyli najpierw trzeba zainstalować WGA. Jeśli zainstalujesz pakiet IE7
ściągnięty z internetu bez instalacji najnowszej wersji WGA, system może się
domagać ponownej aktywacji.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)