Re: Ofiara Visty, czyli poszukiwania PM'a dla partycji dynamicznych ? ; )

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 22 Feb 2007 - 17:06:09 MET

"Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> wrote in message
news:erke0v$vfl$1@news.lukawski.pl...
> Michal Kawecki wrote:
[...]
> Swego czasu udało mi się 'zamontowac' ntfs pod linuxem rozlozony na 4
> dyskach (stripe, zalozone pod 2003 albo XP - w tej chwili nie
> pamietam).

No to jestem pod wrażeniem. Zdradzisz nazwę programu, który pozwolił na
podmontowanie dysków *dynamicznych*? Bo to był RAID software'owy, nie
sprzętowy, prawda?

[...]
> Jeszcze nie, swego czasu uzywalem ze wzgledu na niezablokowane
> softwareowe raidy, w tej chwili jednak nie pamietam mozliwosci W2003.
> Czy serwer oferuje zmniejszanie volumenu typu 'linear' ?

Tego nie wiem.

Pytanie - czy wolumin na tamtym dołączonym dysku nie był czasem
wcześniej zwykłą partycją? Bo jeśli tak to to jest wyjaśnieniem Twoich
problemów.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/