Re: Ukryte aktualizacje

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 08:22:14 MET

In news:erfu11$5e6$1@inews.gazeta.pl,
*Krzysztof Gibas* <killgore@pocztaKROPwpKROPpl.spam> typed:
> Cześć!
>
> Czy ktoś wie gdzie XP zapisuje które aktualizacje "ukryliśmy"

%windir%\SoftwareDistribution

> wybierając podczas aktualizacji automatycznej "Nie powiadamiaj mnie
> ponownie o tych aktualizacjach"?
> Próbowałem śledzić zmiany w rejestrze i w plikach, ale bez
> powodzenia.
> Wiem, że zawsze można wybrać "oferuj ponownie ukryte przeze
> mnie aktualizacje", ale interesuje mnie czy da się tym manipulować na
> niższym poziomie (np. wprowadzając listę aktualizacji których nie chcę
> ściągać - oczywiście bez użycia SUS).
>
> Z góry dzięki za wszelkie tropy

Mozna powylaczac pojedyncze opcje:
Panel sterowania->centrum zabezpieczen->zmien sposób...
Uruchom edytor rejestru, przedjdz do klucza:
HKLM/Sowtware/Microsoft/Security Center
Anti Virus Disable Notify = zmien na 1 (0 wyl)
Firewall Disable Notify= zmien na 1 j.w.
Updates Disable Notify =zmien na 1 j.w.
itd..
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
WindowsUpdate\Auto Update
AUOptions = jeden z ponizszych
4 - Automatycznie
3 - pobierz - pozwól wybrać kiedy mają być instalowane
2 - powiadom -nie pobieraj - nie instaluj AA
1 - wyłącz AA
oraz
Usługa inteligentnego transferu w tle niezbędna dla WU
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\BITS
Start = jeden z poniższch:
2 - Automatycznie
3 - Ręcznie
4 - Wyłączona