Re: Problemy z dyskiem

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 08:12:21 MET

Dnia Tue, 20 Feb 2007 15:16:43 +0100, Johnny napisał(a):

> No zasilacz to fajans faktycznie, Codegen 300W. Ale zeby az taki byl
> badziew, ze dysk bedzie niestabilny? Mozliwe to, skoro reszta dziala bez
> niego ok?

A jednak nie dziala reszta ok, zrobilem stres test i po kilkudziesieciu
minutach komp zawisa, nie wiem czy to wina zasilacza czy moze przegrzania
proca. Juz kurcze nie mam cierpliwosci do tego kompa :/ Najgorsze, ze nie
mam innych czesci, zeby zmienic i sprawdzic co jest walniete, a kupowac
wszystko to juz lepiej nowego kompa kupic.
Btw. jakies firmy zasilacze sa porzadne?

pzdr
Johnny