Ukryte aktualizacje

Autor: Krzysztof Gibas <killgore_at_pocztaKROPwpKROPpl.spam>
Data: Tue 20 Feb 2007 - 23:51:13 MET

        Cześć!

        Czy ktoś wie gdzie XP zapisuje które aktualizacje "ukryliśmy"
wybierając podczas aktualizacji automatycznej "Nie powiadamiaj mnie
ponownie o tych aktualizacjach"?
        Próbowałem śledzić zmiany w rejestrze i w plikach, ale bez
powodzenia.
        Wiem, że zawsze można wybrać "oferuj ponownie ukryte przeze
mnie aktualizacje", ale interesuje mnie czy da się tym manipulować na
niższym poziomie (np. wprowadzając listę aktualizacji których nie chcę
ściągać - oczywiście bez użycia SUS).

Z góry dzięki za wszelkie tropy

--
      Pozdrowienia