Re: [NTG?] Sterowniki do skanera Plustek [Vista]

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Sun 18 Feb 2007 - 22:14:26 MET

Piotr Palusiński napisał(a):

> Możesz śmiało instalować na sterownikach WinXP - podczas instalacji nie
> pozwól na autoinstalacje. Kliknij Otwórz i znajdź plik setup.exe, w drugiej
> zakładce daj fiszkę *zgodność z WinXP SP2* - teraz PPM i wybierz
> administratora, dalej instalka pójdzie bez problemu. Kabel od USB masz cały
> czas wyjęty, po restarcie włóż kabel do USB i płytkę instalacyjna - system
> poszuka sterowników i po kilku sekundach masz skaner uruchomiony. Działa
> bez
> zarzutu.
> [...]

Dzięki za "przepis" na pewno spróbuję. BTW - czekać i tak muszę, bo na
moim MSDN AA jest cały czas wersja angielska (i to Business, a ja
wolałbym Ultimate lub Home Premium), co w sumie nie jest jakąś straszną
przeszkodą, ale jako że w okolicach 14 marca będzie tam wersja polska to
już wytrzymam :)

--
Pozdrawiam
Maciek