Re: [NTG?] Sterowniki do skanera Plustek [Vista]

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 18 Feb 2007 - 22:31:16 MET

In news:erafko$oke$1@atlantis.news.tpi.pl,
*to_wytnij" <""mm-kk(to_wytnij)\"@(to_wytnij)o2.pl*
<""mm-kk(to_wytnij)\"@(to_wytnij)o2.pl"> typed:

> Dzięki za "przepis" na pewno spróbuję. BTW - czekać i tak muszę, bo na
> moim MSDN AA jest cały czas wersja angielska (i to Business, a ja
> wolałbym Ultimate lub Home Premium), co w sumie nie jest jakąś
> straszną przeszkodą, ale jako że w okolicach 14 marca będzie tam
> wersja polska to już wytrzymam :)

No to Ci napisze gdzie był mój błąd podczas instalacji.
Otóż mam na pierwszej partycji XP-prof i tam jest skaner zainstalowany i
podłączony do USB, a na drugiej paryycji Viste.
Zadowolony wykonywałem cały czas jak Ci to opisywałem, ale kabla nie
wyciagłem z gniazda USB podczas instalacji oprogramowania (dlatego nie mógł
zainstalować sterowników).
Teraz coś mnie tknęło i tenże kabel pozbawiłem osadzenia w USB.
Zainstalowałem oprogramowanie i po restarcie włożyłem kabel do USB, system
wykrył sprzęt i poprosił o włożenie płytki z oprogramowaniem Skanera, kilka
sekund i wszystko zadziałało. Teraz w szczegółach sterownika Skanera mam 4
pliki, a poprzednio 1 (jeden).
Stare przysłowie mówi: "człowiek całe życie się uczy" lub "stary ale głupi"
;-))

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx