Re: [NTG?] Sterowniki do skanera Plustek [Vista]

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 18 Feb 2007 - 21:43:40 MET

In news:eqvttn$he$1@nemesis.news.tpi.pl,
*to_wytnij" <""mm-kk(to_wytnij)\"@(to_wytnij)o2.pl*
<""mm-kk(to_wytnij)\"@(to_wytnij)o2.pl"> typed:

> OK, wielkie dzięki :) Vista poczeka więc aż do całego mojego sprzętu
> będą sterowniki :)

Możesz śmiało instalować na sterownikach WinXP - podczas instalacji nie
pozwól na autoinstalacje. Kliknij Otwórz i znajdź plik setup.exe, w drugiej
zakładce daj fiszkę *zgodność z WinXP SP2* - teraz PPM i wybierz
administratora, dalej instalka pójdzie bez problemu. Kabel od USB masz cały
czas wyjęty, po restarcie włóż kabel do USB i płytkę instalacyjna - system
poszuka sterowników i po kilku sekundach masz skaner uruchomiony. Działa bez
zarzutu.
BTW jak rozmawiałem z supportem Plustka i zapytałem kiedy przewidują stery
pod Viste do tego modelu, to mi facet odpowiedział, że Visty nie widział
jeszcze na oczy, ale postarają sie cos zrobić do połowy marca.

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx