Re: MS ogłosił, że w 2009 wyda następcę Visty

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sun 18 Feb 2007 - 20:49:58 MET

> Firmy zawsze się będą zastanawiać ale popatrzmy na domowych użytkowników.
> Chcą grać?
> DX10?
> Dzień dobry, Vista się kłania.

Tak, to poważny argument za Vistą. Niestety jest w 100% sztuczny, bo tylko
od widzimisię MS zależy, czy DX10 pojawi się w końcu na XP. Sam jestem
graczem (i to nie nastoletnim) i bardzo boli mnie, gdy słyszę, że MS nie
chce udostępnić DX10 dla XP. W moich oczach jest to nieczysta zagrywka
marketingowa Microsoftu. Pierwsza taka zagrywka. Do teraz byłem zwolennikiem
Microsoftu. Już nie jestem.

MN