Re: Polecenie at sie nie wykonuje

Autor: Gathor <nospam_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Feb 2007 - 15:44:14 MET

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1lwzu3xmvg67c.dlg@fqdn.goomisha.pl...

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> [...]
>
> O ile robisz tak ja piszesz, to błąd popełniasz mieszając ze sobą dwa
> mechanizmy automatyzacji zadań. Musisz się zdecydować, czy chcesz użyć
> konsolowego (w Wierszu polecenia, czyli że tak bluźnierczo :) powiem "w
> dosie") polecenia at. Jeśli tak, to w tymże okienku Wiersza Poleceń
> (cmd.exe) wpisujesz:
> at 18:50 /every:Pn shutdown -f -s -t 0
Problem w tym, że tak robie, ale to polecenie nie zamyka mi systemu dostaje
odpowiedz w HZ ze nie można wykonać.Natomiast utworzyłem plik .bat z treścią
shutdown -f -s -t 0 przeszedłem kreator i dodałem ten plik, ale system sie
nie wyłącza o podanej godzinie (wyskakuje mignięcie okna dos-u na pół
sekundy).W dzienniku HZ jest napisane
""zamknij.job" (zamknij.cmd)
 Zakończono 2007-02-18 15:39:00
 Wynik: Zadanie zostało zakończone z kodem wyjścia równym (1). "
Cały problem w tym, że nie wyłącza systemu