Re: MS ogłosił, że w 2009 wyda następcę Visty

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sun 18 Feb 2007 - 11:01:52 MET

> Marcin: chodzilo mi o to, ze ludzie kupujac (jak ja) oprogramowanie z tzw.
> Software Assurance
> (owo SA), kupuja wersje obecna i prawo do aktualizacji w jakiejstam
> perspektywie, w zaleznosci
> od czasu trwania SA dla licencji ktora kupili (z reguly 2-3 lata).
> Tak wiec, im szybciej wyjdzie nastepca Visty, tym tansze to bedzie dla
> klientow korporacyjnych
> (nieco upraszczam, ale sens jest zachowany).

Rozumiem.

A mój tok myślenia jest taki: firma chce wymienić XP na Vistę, ale
oczywiście nie pierwszego dnia po premierze Visty. Chce poczekać na jakieś
poprawki, bo niesprawny system stanowi zagrożenie dla działąlności firmy. No
i tak sobie chce poczekać z pół roku, aż tu nagle informacja, że poczeka
jeszcze półtora to Vista całkiem zniknie ze sprzedaży i zostanie zastąpiona
czymś nowszym. Biorąc pod uwagę obecne liczne krytyczne głosy fachowców o
Viście - komunikat MS o nowszym systemie może być ostatnim gwoździem do
trumny Visty.

MN