Re: MS ogłosił, że w 2009 wyda następcę Visty

Autor: Wiktor S. <ANTISPAM_at_wswiktor.AT.poczta.DOT.fm>
Data: Sun 18 Feb 2007 - 11:34:58 MET

> A mój tok myślenia jest taki: firma chce wymienić XP na Vistę, ale
> oczywiście nie pierwszego dnia po premierze Visty. Chce poczekać na
> jakieś poprawki, bo niesprawny system stanowi zagrożenie dla
> działąlności firmy. No i tak sobie chce poczekać z pół roku, aż tu
> nagle informacja, że poczeka jeszcze półtora to Vista całkiem zniknie
> ze sprzedaży i zostanie zastąpiona czymś nowszym. Biorąc pod uwagę
> obecne liczne krytyczne głosy fachowców o Viście - komunikat MS o
> nowszym systemie może być ostatnim gwoździem do trumny Visty.

Nodgonahapen. Nowe komputery będą miały OEM-ową wiśtę, zaczną wychodzić gry
i programy jej wymagające.
XP-ek na początku też miał być taki ble-niedobry, aż pewnego dnia gdzie się
nie rozejrzeć, wszędzie XP-ek jest.

Co "ci biedni ludzie" będą mieli do wyboru, gdy WinXP będzie niewspierany,
bez DX11, IE8, Office 2100 i nowych sterowników?

--
Azarien