Re: uzytkwonik domeny poza siecia lan

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 16 Feb 2007 - 10:19:28 MET

On Fri, 16 Feb 2007 09:13:09 +0100, "Przemysław C." wrote:

> tak loguje ;-)
> teraz tylko pytanie jakie prawa dac zeby uzytkwonik po zalogowaniu mogl
> instalowac soft na swoim lokalnym kompie. wiem ze to kretynizm ale
> niestety te lapki sa wykorzystywane rowniez prywantnie itp a niestety
> nie da rady tak zrobic zeby byly one tylko w firmie

Administrator lokalny ... ale IMHO to BARDZO zły pomysł.
Może warto pomyśleć o drugiej instalacji Windows "do celów prywatnych" ale
tak by nie mieli dostępu do plików "służbowych". Np. poprzez szyfrowanie
EFS. Wymaga to trochę roboty ale może być skuteczne.
Oczywiście nie zabezpieczy Cię to przed userami którzy nagrają sobie pliki
na CD/DVD czy przerzucą po sieci... ale ci mniej "kumaci" będą mieli
problem.

--
Pozdrawiam
Piotrek