Re: uzytkwonik domeny poza siecia lan

Autor: Przemysław C. <pc83_at_wytnij_to_prosze.wp.pl>
Data: Fri 16 Feb 2007 - 19:27:17 MET

Piotr Smerda wrote:
> Administrator lokalny ... ale IMHO to BARDZO zły pomysł.
> Może warto pomyśleć o drugiej instalacji Windows "do celów prywatnych" ale
> tak by nie mieli dostępu do plików "służbowych". Np. poprzez szyfrowanie
> EFS. Wymaga to trochę roboty ale może być skuteczne.
> Oczywiście nie zabezpieczy Cię to przed userami którzy nagrają sobie pliki
> na CD/DVD czy przerzucą po sieci... ale ci mniej "kumaci" będą mieli
> problem.

no wlasnie wiem ze to taki kretynski pomysl bo w firmie powinny byc
scisle okreslone prawa a wiem ze to od razu wiecej roboty bo oczywiscie
userzy poinstaluja kupe syfu a ja bede pozniej musial sie uzerac ze cos
nie dziala itp

a moglbys cos wiecej powiedziec tym Administratorze lokalnym?

poczytalem tutaj http://wss.pl/frmThread.aspx?tid=33501 ale torche inna
sytuacja

rozumiem ze mam dodac usera domenowego jkowalksi do grupy
Administratorzy na lokalnym kompie?

--
Przemysław C.
pc83_at_NoSpAmErS_tlen.pl gg: 7267664