Re: windows explorer

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 16 Feb 2007 - 09:54:08 MET

** Radosław Sokół wrote:

> 3) Właściwym podejściem jest w pełni obiektowy pulpit.Idealne
> rozwiązanie było w OS/2, całkiem niezłe w Mac OS (nie X),

No właśnie OSX ma w pełni obiektowego shella. Rodem z NEXTSTEP.

http://en.wikipedia.org/wiki/NEXTSTEP

OSX jest bezpośrednim następcą w sumie.

> a powoli rozbudowuje się coś podobnego w GNOME.

Que?! W GNOME? :) Możesz rzucić hasłem o co Ci chodzi?

> Pod Windows nie widziałem jakiegoś zamiennika o takiej
> funkcjonalności.

JAKIEJ funkcjonalności? Bo na razie tylko napisałeś "obiektowy pulpit"
co może oznaczać bardzo wiele. Chodzi Ci o możliwość dowolnego
podmieniania komponentów shella graficznego?