Re: windows explorer

Autor: Wiktor S. <ANTISPAM_at_wswiktor.AT.poczta.DOT.fm>
Data: Sat 17 Feb 2007 - 13:00:17 MET

> 2) Total Commander i podobne są ZŁE. Ta idea sprawdzała się
> w czasach DOSa, przy jego ograniczeniach. W nowoczesnym
> środowisku graficznym na tego typu pracę nie ma miejsca.

Bredzisz. Jeśli chcę uruchomić program, to klikam na jego ikonkę na pasku,
pulpicie czy gdzieś tam w menu.
Jeśli chcę widzieć jakie mam pliki w danym katalogu, powiedzmy wybrać
wszystkie .doc i przenieść je do katalogu na innym dysku, w TC jestem w
stanie to zrobić paroma naciśnięciami klawiszy w takim tempie, że postronny
nawet nie wie co się stało.

Teraz wyklikaj to pod exploratorem bądź dowolnym innym menedżerem typu "mój
komputer". Ja dziękuję za taką "postępowość".

--
Azarien