Re: Dymek polaczenia sieciowego

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_epf.BEZ-TEGO.pl>
Data: Fri 16 Feb 2007 - 08:22:42 MET

On Fri, 16 Feb 2007 00:15:43 +0100, "[oktan]" <habros@op.pl> wrote:

> A czemu pytasz?NIe jestem specem ale kabel to raczej prosta konstrukcja
> albo jest caly albo jest przewany (czy ktoras z zyl).
> Tu sie pojawia co jakis czas co (pare minut) taka informacja.
> I jeszcze raz - ja nie chce naprawiac kabla czy czegokolwiek Chce ukryc
> te komunikaty.

Jeśli kabel jest kiepskiej jakości = nie trzyma założonych parametrów
(z różnych powodów - zgniecenie, nieprawidłowe zaciśnięcie, itd) to
może to powodować zerwanie wynegocjowanego pomiędzy urządzeniami
połączenia (co będzie objawiać się komunikatem, że kabel jest
odłączony).
Ponadto może to być oczywiście uszkodzenie jednego z urządzeń na jego
końcach albo jeszcze z 10 innych przyczyn.

--
Pozdrawiam
  Bartek