Re: Vista: prezentacja nowych technologii

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 11:26:30 MET

"Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> wrote in message
news:equn7l$8u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ale co Ty wygadujesz? Czyli np. konferencja prezentujÄ…ca jakiÅ›
> produkt,
> trwająca (o zgrozo!) 2h i w języku angielskim i poruszająca płytko
> techniczne aspekty na 100% Twoim zdaniem nie będzie działaniem
> marketingowym?

Ależ oczywiście, że może być. Omawianie jakiegoś produktu na grupie
dyskusyjnej też oczywiście może podpaść pod reklamę tego produktu,
jeżeli przyczyni się to do zwiększenia jego sprzedaży. Tak naprawdę to
trudno jest rozdzielić teksty czysto informacyjne od
informacyjno-reklamowych. Myślę, że za kryterium oceny należy przyjąć
cel, w jakim siÄ™ dane informacje przedstawia innym, bo chyba tylko na
tej podstawie da się rozdzielić reklamy od informacji. Jeszcze raz
zaznaczam, że _moim_ celem nie była żadna forma reklamy. Ubolewam nad
tym, że zostało to przez niektórych tak właśnie odebrane.

P.S. Może już czas na EOT?

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/