Co sie stanie gdy... (bufor plikow)

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 01:25:02 MET

Witam,

Zalozmy, ze mam 2 plytki CD. Na obu sa pliki
o takich samych nazwach, identycznej wielkosci, datach,
ale roznej zawartosci.

Wkladam pierwsza plytke i kopiuje na hdd.
Wyjmuje ja. Jednak w okienku nadal widze jej zawartosc.
Wkladam druga - zawartosc jakby sie nie odswieza, jest taka sama.
Kopiuje druga do innego folderu.
Czy mozliwe jest, aby system (XP) stwierdzil ze to te same pliki
i czesc wział sobie z buforu w pamieci, a tylko brakujaca czesc
z drugiego CD i wten spospob pomieszal zawartosc plikow?

Dzieki,

latet