Ratunku! Zresetowany profil użytkownika w Windows XP (SP2)

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 07:49:29 MET

Witam.
Wczoraj podczas normalnej pracy odkryłem, iż przestały działać
skojarzenia programów do typów plików. Po restarcie moim oczom ukazał
się pulpit jak na świerzo zainstalowanym systemie - wszystkie ustawienia
osobiste zniknęły, zniknęły także ustawienia programów zapisywane w
rejestrze. Co ciekawe, plik ntuser.dat z 'documents and settings' nadal
jest jakieś 10x większy niż nowo utworzonego użytkownika.

Pytania:
- czy da się jeszcze to w jakiś sposób naprawić?

- z czego może wynikać taka sytuacja i jak się przed nią bronić?

System był instalowany stosunkowo niedawno (w marcu) i reinstalacja
niespecjalnie mi odpowiada. Z drugiej strony nie chciałbym spędzić 2
godzin nad rekonfigurowaniem wszystkiego tylko po to, żeby za tydzień to
  znowu poszło do piachu.

Będę wdzięczny za sugestie.

t.