Re: Ratunku! Zresetowany profil użytkownika w Windows XP (SP2)

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 08:06:56 MET

In news:eqh5hn$833$1@inews.gazeta.pl,
*Tomasz Bątor* <mis@koralgol.pl> typed:
> Witam.
> Wczoraj podczas normalnej pracy odkryłem, iż przestały działać
> skojarzenia programów do typów plików. Po restarcie moim oczom ukazał
> się pulpit jak na świerzo zainstalowanym systemie - wszystkie
> ustawienia osobiste zniknęły, zniknęły także ustawienia programów
> zapisywane w rejestrze. Co ciekawe, plik ntuser.dat z 'documents and
> settings' nadal jest jakieś 10x większy niż nowo utworzonego
> użytkownika.
> Pytania:
> - czy da się jeszcze to w jakiś sposób naprawić?

> [...]

Jeslo miałeś punkty przywracania to skopiuj pliki rejestrowe w tym plik
ntuser.dat z folderu Repair
Rejestr
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
http://support.microsoft.com/kb/830084/pl
Konsola
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058
Po wejściu do systemu dokonaj przywracania systemu.

IMHO masz robaka w systemie
Przeskanuj system:
http://safety.live.com/site/en-us/default.htm
lub polska wersja