YouTube -?

Autor: -==- <bajbus_35_at_wyciacto.op.pl>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 06:12:56 MET

Witajcie!

Mam problem, który przyznam się szczerze nie wiem jak
rozgryźć. Łączę się z www.youtube.com przez IE7 -
podaje loading i nic się nie dzieje - martwa. Łączę się
przez FF dokładnie to samo, łączę się przez Operę i
wszystko śmiga jak dzikie. Ustawienia internetowe dla
wszystkich przeglądarek takie same. Podobnie zabezpieczenia
itp. Najnowszy flash dla danej przeglądarki. Jak i najnowsze
wersje przeglądarek. System Windows XP Prof. SP2.
Z internetem łączę się przez TV kablową Aster, pakiet TŚ.
Co może być przyczyną? Czy błąd leży po stronie youtube?
Czy po mojej?
Jak to sprawdzić? Pomóżcie Drodzy Grupowicze!
Co więcej sprawdzałem na http://video.google.com
i tam wszystko spokojnie chodzi (tzn działa odtwarzanie
we wszystkich przeglądarkach), więc nie jest to problem
z Flashem. Sam już nie wiem :|

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37