Dscaler i Winfast/bylo:Problemy z karta TV Leadtek Winfast DV 2000

Autor: Adam Nastula <271252_at_aster.pl>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 00:29:58 MET

Użytkownik "D" <dsopel@onet.peel> napisał w wiadomości
news:xn0f26guy97orj002@t...
> Adam Nastula wrote:
>
> [ciach]
>
> A czy musisz używać oprogramowania dostarczonego z kartą? Z moich
> doświadczeń wynika, iż ten soft nie jest zbyt dobry.
> Polecę Ci to co każdemu, na moje boje z kartą tv znakomity okazał się
> Dscaler. Piękny obraz, kupa opcji, filtrów i co najważniejsze zero
> problemów

Dzieki, juz go sciagnalem (wersja 4115), ale jeszcze nie zainstalowalem, bo
mam kilka pytan: czy trzeba odinstalowac poprzednie sterowniki i program do
karty? Poza tym na poczatku instalacji pokazuje sie jakies ostrzezenie, z
ktorego zdaje sie wynikac, ze ten program moze spowodowac jakies problemy,
miedzy innymi ze sterownikiem WDM, ktory ja wlasnie mam (Winfast DV 2000 WDM
Crossbar, Winfast DV 2000 WDM Tuner, Winfast DV 2000 WDM Video Capture).
Bylbym wdzieczny za dalsze wskazowki.

Pozdrawiam

Adam Nastula