Re: Dscaler i Winfast/bylo:Problemy z karta TV Leadtek Winfast DV 2000

Autor: vOjToL <wojtol_at_gazeta.wyborcza.pl>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 09:41:57 MET

Dnia Thu, 8 Feb 2007 00:29:58 +0100, Adam Nastula
<271252@aster.pl>napisał(a) w

> Dzieki, juz go sciagnalem (wersja 4115), ale jeszcze nie zainstalowalem, bo
> mam kilka pytan: czy trzeba odinstalowac poprzednie sterowniki i program do
> karty? Poza tym na poczatku instalacji pokazuje sie jakies ostrzezenie, z
> ktorego zdaje sie wynikac, ze ten program moze spowodowac jakies problemy,
> miedzy innymi ze sterownikiem WDM, ktory ja wlasnie mam (Winfast DV 2000 WDM
> Crossbar, Winfast DV 2000 WDM Tuner, Winfast DV 2000 WDM Video Capture).
> Bylbym wdzieczny za dalsze wskazowki.

Możesz mieć zainstalowane oba równocześnie, DScaler ma opcję (domyślnie
włączoną) wyłączania na czas swojego działania sterowników WinFasta. Po
zamknięciu Dscalera, sterowniki WinFasta są ponownie uruchamianie. Warunek
poprawnego współdziałania: przed uruchomieniem DScalera, wyłącz WFWIZ.exe-to
ta ikonka z traya, on blokuje prawidłowe(całkowite) wyłączenie/włączenie
sterowników, tzn. DScaler będzie działał poprawnie, ale po jego zamknięciu i
uruchomieniu oryginalnej aplikacji będzie czarne tło zamiast obrazu. Pomaga
wtedy ręczne wyłączenie i włączenie sterowników w menedżerze urządzeń lub
restart komputera.

--
Pozdrawiam,
Wojciech Olech