S³ownik Collinsa YDP

Autor: Azot Azot16 <azot16_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 00:25:13 MET

Witam.

Mam s³ownik Collinsa YDP (Eng-PL) i jestem z niego bardzo zadowolony. Dra¿ni
mnie tylko jeden fakt - chodzi o czcionkê. Gdy u¿ywa³em go na Win98 wszystko
by³o OK, gdy przesiad³em siê na WinXP zamiast poprawnego zapisu fonetycznego
widzê jakie¶ "krzaki". Podejrzewam, ¿e jest to jaki¶ problem z czcionk± -
poni¿ej za³±czam przyk³ad problemu:

endorse [©n®d&#8218;«s]

S³ownik mam legalny i nawet go zarejestrowa³em jednak nie uda³o mi siê znale¼æ
na ich stronie ¿adnego patcha itd. ani nawet ma³ej wzmianki o tym problemie.

Czy kto¶ wie jak ten problem z czcionk± rozwi±zaæ?

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/