problem z przeglądarką

Autor: Tadeusz <husky10_at_wytnij.gazeta.pl>
Data: Wed 07 Feb 2007 - 20:52:18 MET

Witam
Korzystam z windowsa visty RC 2. Zawsze używałem jako domyślnej
przegladarki firefox-a ale coś sie posypało więc odinstalowałem go a
nastepnie po wyrzuceniu wszystkiego co z firefox-em związane
zainstalowałem go ponownie. Jednak tu zaczął się problem gdyż pomimo
zaznaczenia, ze firefox ma być przeglądarka domyślną niestety otwiera mi
się po kliknieciu na jakiś link IE. Co można z tym faktem zrobić ?
Wcześniej nie było żadnych problemów.

--
Pozdrawiam Tadeusz