Re: ZUZIA 6

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 16:07:10 MET

news:eq7bbl$m4g$4@polsl.pl...

> Zawsze też można próbować użyć czegoś w stylu DOSBoxa.

Stary Heretic, w którego pocinam sobie w międzyczasie, Z TRUDEM wyrabia się
z płynnością na mojej nowej maszynie z DOSBOXem... musiałem go mocno
docyklować (do 17000 - i obciążenie wątku siega nawet 70-80 %), inaczej
mocno szarpał. Teraz prawie nie ma szarpnięć, komp jeszcze się wyrabia (żeby
DosBox umiał chociaż dwuwątkowo chodzić...), najwyżej dźwięk leciutko
cyknie. Ale już znalazłem w sieci, że "ten typ tak ma".
Pomyśleć, że płynniej i komfortowiej chodził mi na 486...

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA