Re: [XP Prof] Dwa lacza internetowe

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 14:49:28 MET

Dnia Mon, 05 Feb 2007 14:14:50 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Mimo to postawienie routera na Linuksie, choćby jako
> firewall, nie jest takim złym pomysłem...

Ale to by wymagalo stawiania drugiego kompa/serwera :/
Jeden mam i musi byc na nim Windows, bo pisze aplikacje serwerowe na
Windowsa, zatem chce go od razu wykorzystac do testowania tych aplikacji i
jako router.

> Powinny bez problemów. Pewien drobny problem może być z FTP
> w trybie aktywnym, nie testowałem takiego scenariusza (kanał
> danych może być otwierany na domyślnym interfejsie, a nie na
> tym, na którym jest kanał kontrolny).

W sumie najbardziej mi zalezy na serwerze www (bo tego szczegolnie
potrzebuje), a na FTP zawsze mozna sie laczyc pasywnie.

pzdr i dzieki
Johnny