Re: [XP Prof] Dwa lacza internetowe

Autor: chayenne <chayenne_at_wp.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 13:46:22 MET

> Ja dotychczas spotykałem tylko "publiczny/niepubliczny" (i czasem
> *niepoprawne* "routowalny/nieroutowalny" jeszcze dla odmiany ;) ).

ja sie spotkalem z okresleniem publiczny/prywatny
rutowalny/rutingu

> serwerowi?

> odeslanie idace do
>
> A jak to łącze z publicznym IP padnie? Jak klienci odwołają
> się do serwera? :)

zapewne te 2 ip beda z innych klas, bo od dwoch isp. Moze warto pomyslec o
dns-ie?

> Niezupełnie i nie zawsze...

> takze lacze
>
> W Windows jeżeli odbierasz połączenie na konkretnym IP,
> z tym samym IP wychodzi odpowiedź (czyli tym samym łączem).

> Sam z siebie też nie.

mam wrazenie ze chcesz zrobic z win2k3 ruter. nie wiem czy jest dobry
pomysl. Tak jak ktorys z wyczesniejszych kolegow napisal.
dynamiczny ruting + load balansing.
Poza tym mozesz dla win XP dzialajacych w lanie 2 bramy z innymi metrykami,
takze jezeli bedziesz mial polaczenie z WAN i tak ruch wyjdzie na swiat.

chayenne

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.ms-windows.winnt