Re: GPO i pozwolenie na aplikacje.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 13:41:02 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnese36n.hcn.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Uff... mam nadzieję, że zrozumiałe to było (z temperaturą ok. 39.5
> trudno składnie pisać :-/)

Kiedys na giełdzie kupowałem do zabawy (bo zwalony) za grosze jakiegoś
twardziela, nie wiedząc, że mam 39,2 (czyli jak inni 39,8 - moja norma
36,1). Po prostu mi się dziwnie zimno w cieniu robiło... a było upalne
słoneczne lato :)

Herbatę z miodem, jak masz spirytus bursztynowy dokap 2-3 kropelki, weź
aspirynę (najbezpieczniej) lub paracetamol, albo ibuprofen (o ile nie masz
uczulenia) na zbicie gorączki, po d kołderkę ciepłą, ale przewiewną i śpij,
dużo śpij, a nie pisz przy kompie :)
I nie zbijaj gorączki poniżej 38,0-38,5!!! Samo musi spaść.

(copyleft by uwagi dobrych lekarzy nt. gorączki)
Oczywiście, ostatnie słowo do medyka należy.

Zdrówka, Waści :) Wracaj szybko :)

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA