Re: Resetowanie się komputera

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 00:15:50 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:45c66482@news.home.net.pl...

> Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości

> nie

> No, to zaraz sprawdzę, czy uda mi się w moim W2k uzyskać to:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Windows_NT_3.5_BSoD.png

Na podpisie pod miniaturką zrzutu z W2k jest, ze można. Ale sposobu nie
podano, więc nie wiem, jak. M$ też wiele nie zeznał.

> A czemu nie tutaj
> http://support.microsoft.com/kb/244139/pl
> ?
> Poza tym, to, co tu napisane, jest stare jak świat. Jednak kiedyś
> wypróbowałem na w pełni połatanym W2k i nie zadziałało.
>
> O wynikach swoich prób poinformuję.

Rzopa. Nie wiem, czemu, mój komputer po zwałce (numer z CTRL-SL-SL
zadziałał, napisało w zdarzeniach, że był błąd E2) nie wyświetla komunikatu.
Karta graficzna zmienia tylko rozdzielczość, system zapisuje raport do
dziennika i zrzut pamięci do pliku, to wszystko. Ekran pozostaje czarny.
BSODowy wygaszacz wyświetla normalnie.

Zatem dalsze próby zawieszam na razie...

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA