Re: Resetowanie się komputera

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 23:52:49 MET

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:eq4kus$jvf$1@news.onet.pl...

> http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Screen_of_Death

No, to zaraz sprawdzę, czy uda mi się w moim W2k uzyskać to:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Windows_NT_3.5_BSoD.png

> tu info, a tu opis
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;244139

A czemu nie tutaj
http://support.microsoft.com/kb/244139/pl
?
Poza tym, to, co tu napisane, jest stare jak świat. Jednak kiedyś
wypróbowałem na w pełni połatanym W2k i nie zadziałało.

O wynikach swoich prób poinformuję.

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA