Re: jak wcisnąć klawisz w .bat

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 00:40:33 MET

Użytkownik "nocomments"
<gizmo_1@WYTNIJ_TO_JESLI_POTRAFISZ_ROBOCIKUpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:eq2i7h$hf9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Witam
>
> Najprościej napisać krótki programik który odnajduje okno (np. po nazwie
> lub nazwie i stylu) i wysyła do niego komunikat WM_KEYDOWN. W cpp to
> kilkanaście linii kodu, w innym języku może mniej. Zapewne dało by się
> skrobnąć w JavaScript lub VBScript. Ale może istnieje jakiś inny sposób.

A nie prościej np...
(seryjne (od)blokowanie wszystkich dysków w systemie W98, gdy potrzebuję
trochę pogrzebać starszymi programami narzędziowymi (bywa))
jest sobie polecenie (un)lock d:, gdzie d: to litera napędu. Program ten
czeka na decyzję, po wydaniu ostrzeżenia, tak/nie. (litera t, lub litera n)
automatyzuję to z batcha tak:

@echo off
@echo t|lock d:
@echo t|lock e:
@echo t|lock f:

Można dać jeszcze przekierowanie wyniku do >nul, ale to jak kto chce.

Czyli tu pewnie będzie coś w stylu

@echo off
@echo t|c:\ścieżka\program.exe [argument]

Poszło?