Re: jak wcisnąć klawisz w .bat

Autor: nocomments <gizmo_1_at_WYTNIJ_TO_JESLI_POTRAFISZ_ROBOCIKUpoczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Feb 2007 - 18:49:57 MET

> Nie zrozumieliśmy się,
> .bat wywołuje program zewn. np:
> c:\tmp\cos.exe argument
>
> I ten cos.exe wykonuje swoją pracę z argumentem po czym każe wcisnąc
> dowolny klawisz aby zakończyć. Jeśli nie wcisnę czegoś na klawiaturze to
> czeka i nie wraca mi do mojego bat'a. Pytałem jak wywołać cos.exe aby po
> jego wykonaniu "wcisnął" się jakiś klawisz.

Witam

Najprościej napisać krótki programik który odnajduje okno (np. po nazwie
lub nazwie i stylu) i wysyła do niego komunikat WM_KEYDOWN. W cpp to
kilkanaście linii kodu, w innym języku może mniej. Zapewne dało by się
skrobnąć w JavaScript lub VBScript. Ale może istnieje jakiś inny sposób.

Pozdrawiam