Re: Vista - warto?

Autor: vOjToL <wojtol_at_gazeta.wyborcza.pl>
Data: Sat 03 Feb 2007 - 13:53:14 MET

Dnia Sat, 3 Feb 2007 11:01:55 +0100, Michal Kawecki
<kkwinto@o2.px>napisał(a) w <news:hkm1qe.moa.ln@kwinto.prv>:

> No tak, ale jak zabierzesz prawa dla SYSTEM, to Visty nie uruchomisz
> :-). Poza tym czynność "zabierania praw" oznacza modyfikację MFT, a tego
> chcielibyśmy przecież uniknąć.

Faktycznie... Początkowo myślałem, że jest to jakoś rozróżniane w ntfsie,
system za pomocÄ… ktĂłrego odmawiam prawa(dla niego samego) od innego systemu
z innej partycji, na zasadzie: VOJTOL\Administrator z jednego xp od
VOJTAS\Administrator z drugiego.

> Ale właśnie wpadłem na pewien pomysł - możnaby w XP odmontować logiczny
> wolumin z Vistą i wyłączyć automontowanie. To powinno wystarczyć. I da
> się to zrobić edycją rejestru, nie trzeba XP uruchamiać. Sprawdzę to...

Acha, a literki powinny zostać takie same, czy będą od nowa przydzielane?

--
Pozdrawiam,
Wojciech Olech