Re: Vista - warto?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 03 Feb 2007 - 11:01:55 MET

"vOjToL" <wojtol@gazeta.wyborcza.pl> wrote in message
news:7s5ydcyfm5ux$.dlg@vojtol.tricity.pl...

> No o to chodziło chyba, zabrać xp prawa do partycji z vistą, zeby
> tam nie
> miał dostępu i nic nie zapisywał, żeby potem vista nie czyściła
> swoich baz
> przywracania(tak to przynajmniej zrozumiałem).

No tak, ale jak zabierzesz prawa dla SYSTEM, to Visty nie uruchomisz
:-). Poza tym czynność "zabierania praw" oznacza modyfikację MFT, a tego
chcielibyśmy przecież uniknąć.

Ale właśnie wpadłem na pewien pomysł - możnaby w XP odmontować logiczny
wolumin z Vistą i wyłączyć automontowanie. To powinno wystarczyć. I da
się to zrobić edycją rejestru, nie trzeba XP uruchamiać. Sprawdzę to...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/