Re: VPN Windows 2003 server i DHCP

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Sat 03 Feb 2007 - 14:00:01 MET

Użytkownik "sebek" <sebekgroup@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1170507432.297153.257510@q2g2000cwa.googlegroups.com...
Witam wszystkich,
zestawilem sobie VPN z serwerem, moge sie polaczyc, ale mam problem z
numerem IP. Ustawilem zeby dostawal z DHCP, lecz jest maly problem.
Przy pierwszej konfiguracji dostawał z zakresu 167.xxx.xxx.xxx
Po przekonfigurowaniu RRAS zaczalem dostawac adresy z 192.xxx.xxx.xxx
ale jest problem z GW i maska. GW mam jak IP a maske jako
255.255.255.255. Nie wiem co jest nie tak, bo komputery z sieci
lokalnej dostaja adresy poprawnie...

W jakim trybie ten VPN? Jesli dostajesz taka maske, to moze zrobiles go jako
punkt-punkt?