Re: Vista - warto?

Autor: vOjToL <wojtol_at_gazeta.wyborcza.pl>
Data: Sat 03 Feb 2007 - 08:37:26 MET

Dnia Sat, 3 Feb 2007 01:44:59 +0100, Michal Kawecki
<kkwinto@o2.px>napisał(a) w <news:tvl0qe.e65.ln@kwinto.prv>:

> Ciekawe pytanie. W sumie powinno to uniemożliwić zmiany na partycji. Ale
> także i jej przeglądanie. System plików stałby się więc bezużyteczny.
> BTW kiedyś widziałem gdzieś taki myk jak zrobić partycję NTFS read-only.

No o to chodziło chyba, zabrać xp prawa do partycji z vistą, zeby tam nie
miał dostępu i nic nie zapisywał, żeby potem vista nie czyściła swoich baz
przywracania(tak to przynajmniej zrozumiałem).

> Hmmm a nadałeś pełne prawa także dla SYSTEM?

Tego nie pamiętam, chyba tak, ale nie na 100%.

--
Pozdrawiam,
Wojciech Olech