Re: Vista - warto?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 03 Feb 2007 - 01:44:59 MET

"vOjToL" <wojtol@gazeta.wyborcza.pl> wrote in message
news:19yqsb1ynkxgm$.dlg@vojtol.tricity.pl...

> Czyli odmówienie wszystkich praw w zabezpieczeniach wszystkim
> użytkownikom,
> łącznie z "SYSTEM" też nic nie da?

Ciekawe pytanie. W sumie powinno to uniemożliwić zmiany na partycji. Ale
także i jej przeglądanie. System plików stałby się więc bezużyteczny.
BTW kiedyś widziałem gdzieś taki myk jak zrobić partycję NTFS read-only.

> [...]
> drugi z
> innej partycji. Przejąłem tamtą partycję na własność i nadałem pełny
> dostęp
> dla "WSZYSCY". Niestety pierwszego systemu nie dało się już
> uruchomić.
> Pokazywało sie tylko okienko logowania, ale bez normalnego tła, po
> ułamku
> sekundy znikało. I tak w kółko.
> Dalej już nie kombinowałem i przywróciłem partycję z backupu,
> ciekawi mnie
> tylko co możnaby było zrobić, żeby naprawić taką sytuację?

Hmmm a nadałeś pełne prawa także dla SYSTEM?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/