Re: Vista - warto?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 02 Feb 2007 - 14:06:09 MET

"latet" <spam@xxx.pl> wrote in message
news:epvchu$m46$1@inews.gazeta.pl...

> Ale dlaczego XP cos tam zmienia? Jakim prawem?
> Rozumiem jeśli bym zpuścił defragmentację czy coś,
> ale tak po prostu? Jakim prawem?
>
> To dla mnie ważne, bo ciągle podłączam inne dyski
> (w kieszeniach) do kompa z XP i na tych innych dyskach
> są różne rzeczy, w tym systemu operacyjne (różne!).
> Nigdy sie nie zdarzylo, aby cos sie stało, ale moze po prostu nie
> wiem.

No to dobrze żebyś wiedział, że *każde* podmontowanie partycji NTFS do
systemu Windows coś na niej zmienia. Zmieniają się choćby czasy
ostatniego dostępu do poszczególnych plików, rejestrowane w MFT. BTW
dlatego właśnie nie należy np. podmontowywać partycji z uszkodzonym MFT
pod Windows, bo to prosta droga do utraty wszystkiego.

> Oby tylko DOS-owe.

> Kazdy stąd moze?

Nie, ale o to nie pytałeś :).

> A jak to dziala, że bez instalacji? Jakiaś pseudo-emulacja we Flash-u?

Nie wiem. Ale na pewno nie flash - raczej sesja terminalowa RDP.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/