Re: Vista - warto?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Fri 02 Feb 2007 - 13:59:19 MET

> Właściwszą interpretacją jest, że to nie XP coś usuwa, tylko Vista przy
> pierwszym swoim uruchomieniu na zmienionej bez jej wiedzy partycji.

Ale dlaczego XP cos tam zmienia? Jakim prawem?
Rozumiem jeśli bym zpuścił defragmentację czy coś,
ale tak po prostu? Jakim prawem?

To dla mnie ważne, bo ciągle podłączam inne dyski
(w kieszeniach) do kompa z XP i na tych innych dyskach
są różne rzeczy, w tym systemu operacyjne (różne!).
Nigdy sie nie zdarzylo, aby cos sie stało, ale moze po prostu nie wiem.

> Dobre pytanie :-). Chyba DOS-owe narzędzia tego typu stracą rację bytu.

Oby tylko DOS-owe.

> Można - np. z MSDN AA.

Kazdy stąd moze?

> Poza tym ==> http://www.windowsvistatestdrive.com/ .

A jak to dziala, że bez instalacji? Jakiaś pseudo-emulacja we Flash-u?

latet