Re: Precz z Vista (nieco OT)

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 21:38:23 MET

Lawrens Hammond wrote:

> Oczywiście, zarówno płyta, jak i napęd w pełni sprawne, błędów odczytu nie
> stwierdzono?
> Bo fakt, nie na każdym kompie ruszy LiveCD.

Testowane na naprawdę wielu napędach. U mnie w sumie na trzech, z czego
jeden to wspaniała nagrywarka TEAC (która teraz leży w szafie bo podczas
konserwacji uszkodziłem taśmę łączącą laser z resztą elektroniki).

Najbardziej rozbroił mnie Ubuntu który działa z mojego DVD BenQ tylko do
momentu... wykrywania napędów optycznych. :D Po wykryciu przestaje
współpracować z tą nagrywarką. Nic nie odczytuje ani tym bardziej nie
zapisuje. Przynajmniej w pomocy na stronie Ubuntu znalazłem poradę która
załatwia sprawę. Ale i tak dla początkującego jest to problem nie do
przeskoczenia.

Płyty nowe, tłoczone. Ubuntu mam przysłane bodajże z Brukseli. Pod
okienkami da się je bez problemów skopiować czyli błędów nie mają.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *